מלון בראשית ישרוטל

פוסטים פופולרים

ישרוטל בראשית מצפה רמון והנגב 2
מלון בראשית ישרוטל
ישרוטל ים סוף אילת
מלון ים סוף ישרוטל
ישרוטל לגונה אילת 1
מלון לגונה ישרוטל
ישרוטל מלון אוריינט אילת 2
מלון אוריינט ישרוטל
ישרוטל נבו ים המלח 2
מלון נבו ישרוטל
ישרוטל נגה ים המלח 1
מלון נגה ישרוטל

[display_banner]

קטגוריות

תוכן העניינים

מלון בראשית ישרוטל

סקירה של מלון בראשית ישרוטל

מלון ישרוטל בראשית שוכן במצפה רמון, מול נופי המכתש והמצוקים הייחודיים והמרהיבים. המלון, ברמה הגבוהה ביותר, מעוצב ומתוכנן בהתאם לסטנדרטים מודרניים ועדכניים. כל פרט בעיצוב המלון נעשה במחשבה רבה, מתוך רצון להעניק לאורחים חוויה ייחודית ויוצאת דופן. המלון שואף לשלב בין תכנון ארכיטקטוני נוח ויפה לבין עוצמתו של הטבע שמסביב. הסביבה המיוחדת מהווה חלק בלתי נפרד מהאווירה, הנוחות והיוקרה של המלון.

המלון ממוקם באחד האזורים היפים ביותר בישראל, והשהות בו יכולה להשתלב עם שלל אטרקציות בסביבה. בקומת הקבלה ניתן להזמין כרטיסים לפעילויות כמו טיולי גמלים, ג'יפים, הליכה, סנפלינג, כדור פורח ואפילו טיולים עם ארוחה אותנטית בשטח. הילדים ייהנו במועדון "ילדודס" המציע פעילויות מגוונות כמו שעת סיפור וסדנאות יצירה. בנוסף, ישנו מועדון לנוער עם משחקי מחשב מתקדמים ומולטימדיה. הספא היוקרתי של המלון מציע טיפולים לגוף ולנפש, וכולל גם חמאם טורקי, סולריום וסאונות.

מלון בראשית, מקבוצת מלונות היוקרה של רשת ישרוטל, נחשב לאחד מהמלונות הטובים ביותר בארץ, ומשתווה למלונות מפוארים בעולם. מיקומו המרהיב על קצה הצוק של מכתש רמון הוא חלק מהקסם שלו. למרות שהמחיר ללילה גבוה יחסית, המלון מספק חוויה בלתי נשכחת, ששווה לבקר בה לפחות פעם אחת.

ספא ובריכה

הספא כולל חמאם טורקי וסאונות, אך אין בו סולריום וג'קוזי, למרות שהוזכר באתר המלון. חדר הרגיעה קטן ואינו מתאים לכמות המטופלים, מה שפוגע באווירה. במלון שתי בריכות – אחת מקורה ומחוממת והשנייה חיצונית עם נוף למכתש, אך הבריכה החיצונית קרה מדי ואינה נוחה לרחצה. חדר הכושר קטן וצפוף, ולא ציינו מראש כי השימוש במכשירים האירוביים דורש שעון וחגורת דופק מיוחדת.

אוכל ופעילויות

עם ההגעה למלון, קיבלנו לוח פעילויות שבועי, הכולל סדנאות יוגה, פילאטיס, מדיטציה, הקרנות סרטים ועוד. לילדים מוצעות פעילויות במועדון ייעודי, כמו סדנאות יצירה.

ארוחות הבוקר והערב מוגשות במסעדת "רוזמרין", מעוצבת עם חלונות גדולים ונוף מרהיב. האוכל מגוון ואיכותי, כולל מנות לצמחונים ולטבעונים.

מיקומו של המלון מאפשר לאורחיו ליהנות ממגוון מסלולי טיול ברמות קושי שונות, מה שמאפשר לכל אורח למצוא את המסלול המתאים לו ולהכיר את הטבע הישראלי לעומק.